Kwaliteits-bewaking

Kwaliteits-bewaking

Kwaliteitsbewaking

Het is altijd een voldaan moment, wanneer een nieuwe opdrachtgever heeft besloten om de werkzaamheden bij ons onder te brengen. Maar tevreden achterover leunen is er dan juist niet bij, want nu is het moment gekomen om naar de volle tevredenheid invulling te gaan geven aan de dienstverlening. 

Weet wat de opdrachtgever wil

En een juiste invulling van de dienstverlening valt en staat met de beleving die onze opdrachtgever hierbij heeft. Wij realiseren ons namelijk terdege dat het onderbrengen van werkzaamheden bij derden, samenhangt met het vertrouwen dat deze partij hieraan op correct wijze invulling zal geven, zoals u dit ook van uw eigen medewerkers verwacht. En juist omdat wij ons dit goed realiseren, zorgen wij ervoor dat wij vooraf goed inzicht verkrijgen in uw organisatie en de werkzaamheden. Want de ervaring heeft ons geleerd dat wensen, verwachtingen, omgangsvormen en eisen per organisatie verschillen en alleen door dit helder in beeld te hebben, kunnen wij op een optimale wijze invulling geven aan de dienstverlening.

Het selecteren van de juiste medewerkers

Nadat wij goed inzicht hebben gekregen in uw wensen- en eisenpakket, gaan wij aan de hand hiervan de juiste medewerkers voor u  selecteren.  Deze medewerkers worden vervolgens nauwkeurig geïnformeerd en geïnstrueerd over het takenpakket en de bijbehorende verwachtingen. Daarnaast worden deze medewerkers aan u voorgesteld, Zodat u reeds bekend bent met het team dat bij de werkzaamheden komt verzorgen.  Na uw akkoord, gaan wij het inwerktraject opstarten.

De voortgang van de dienstverlening

Onze medewerkers zijn inmiddels actief binnen uw organisatie. Uiteraard vertrouwen wij erop dat dit naar volle tevredenheid verloopt, maar juist in het beginstadium is regelmatige, persoonlijk contact  van belang om dit ook meetbaar te maken!  Daarom zal onze accountmanager regelmatig contact met u opnemen, om de voortgang van de dienstverlening met u door te nemen. Daarnaast ontvangt u meerdere keren per jaar een digitaal tevredenheidsonderzoek, waarin u duidelijk kunt aangeven hoe uw beleving is bij de dienstverlening. Mochten hierin zaken naar voren komen die nadere aandacht behoeven, dan zal onze accountmanager altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijk gesprek met u inplannen. 

Chat openen
Stel hier uw vraag.