Kwaliteits-bewaking

Kwaliteits-bewaking

Kwaliteitsbewaking

Het is altijd een voldaan moment, wanneer een nieuwe opdrachtgever heeft besloten om werkzaamheden te gunnen aan ons bedrijf.  Maar tevreden achterover leunen is er dan juist niet bij, want nu is het moment gekomen om naar de volle tevredenheid van alle betrokken  partijen vaste vorm te geven aan de dienstverlening. 

Weet wat de opdrachtgever wil

Een juiste invulling van de dienstverlening valt en staat met de beleving die onze opdrachtgever hierbij heeft. Wij realiseren ons namelijk terdege dat het onderbrengen van werkzaamheden bij derden, samenhangt met het vertrouwen dat deze partij hieraan op correct wijze invulling zal geven, zoals u dit ook van uw eigen medewerkers verwacht. En juist omdat wij ons dit terdege realiseren, zorgen wij ervoor dat wij vooraf goed inzicht krijgen in uw organisatie en de werkzaamheden. Want de ervaring heeft ons geleerd dat wensen, verwachtingen, omgangsvormen en eisen per organisatie verschillen en alleen door dit helder in beeld te hebben, kunnen wij op een optimale wijze invulling geven aan de dienstverlening.

Het selecteren van de juiste werknemers

Nadat wij goed inzicht hebben gekregen in uw wensen- en eisenpakket, gaan wij aan de hand hiervan de juiste medewerkers voor u  selecteren.  Deze medewerkers worden vervolgens nauwkeurig geïnformeerd en geïnstrueerd over het takenpakket en de bijbehorende verwachtingen. Wanneer de geselecteerde medewerkers zijn geïnformeerd, zullen wij deze vervolgens aan u voorstellen. Zo krijgt u goed inzicht in het team dat bij de werkzaamheden komt verzorgen.  Nadat u akkoord hebt gegeven, zullen wij het inwerktraject gaan opstarten.

De voortgang van de dienstverlening

Onze medewerkers zijn inmiddels actief binnen uw organisatie. Uiteraard vertrouwen wij erop dat dit naar volle tevredenheid verloopt, maar juist in het beginstadium is regelmatige, persoonlijk contact  van belang om dit ook meetbaar te maken!  Daarom zal onze accountmanager regelmatig contact met u opnemen, om de voortgang van de dienstverlening met u door te spreken. Daarnaast ontvangt u meerdere keren per jaar een digitaal tevredenheidsonderzoek, waarin u duidelijk kunt aangeven hoe uw beleving is bij de dienstverlening. Mochten hierin zaken naar voren komen die nadere aandacht behoeven, zal onze accountmanager altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijk gesprek met u inplannen. 

Chat openen
Stel hier uw vraag.