Over ons

Over ons

Dit is Libre Diensten

Het team van Libre Diensten heeft gezamenlijk meer dan 40 jaar ervaring in de dienstverlening en dit ziet u terug in alle aspecten van onze dienstverlening. Zo begint elke nieuwe opdracht met het helder in beeld brengen van de wensen & verwachtingen van onze opdrachtgever. Want zoals het gezegde luidt, “een goed begin, dat is het halve werk!”  Maar half werk betekent daarnaast ook dat er nog werk is te verrichten. Dus, of dit nu de heldere offerte betreft- die u zo spoedig mogelijk van ons ontvangt- of verdere follow up qua startdatum, de selectie van medewerkers en/of nadere invulling van de werkzaamheden, wij gaan ermee aan de slag en zorgen er natuurlijk voor dat u over de voortgang steeds geïnformeerd blijft.   Maar ook gedurende de uitvoer van de dienstverlening- of dit nu voor een langere of kortere periode betreft- houden wij voortdurend oog voor eventuele veranderingen en mogelijke verbeterpunten. Want door het tijdig bij- en aansturen, zorgen wij ervoor dat de uitvoer van de werkzaamheden steeds in lijn blijft met de verwachtingen vanuit onze opdrachtgevers. 

Elke opdracht(gever) is uniek

Want bij elke opdracht & opdrachtgever behoort een ander ‘pakket’ aan verwachtingen, wensen en eisen. En juist dynamiek zorgt ervoor dat je als dienstverlener steeds opnieuw maatwerk dient te leveren, één die goed is afgestemd op de bedrijfscultuur, type werkzaamheden en de inzet van de juiste medewerkers, die hieraan optimaal invulling weten te geven.

Wij hanteren korte lijnen, want dat werk wel zo prettig

Lange telefonische wachttijden en verwarrende keuzemenu’s, zelf worden wij daar ook niet vrolijk van en dat is een goede reden om het zelf anders aan te pakken.

Daarom beschikken onze opdrachtgevers over een vast contactpersoon, die eenvoudig is te bereiken op de mobiele telefoon en direct antwoord kan geven op de gestelde vragen. En dat werkt wel zo prettig. En uiteraard worden ook de vragen die per email of via andere kanalen zijn gesteld,  spoedig door ons beantwoord.

Wat zeggen onze opdrachtgevers

Ons vaste team aan bodes is door de jaren heen kleiner geworden en hierdoor werd het steeds moeilijker om de continuïteit te waarborgen, wanneer er vergaderingen van de Wethouders waren in de (late)avonduren. Dankzij de flexibel inzet van de bodes van Libre Diensten, is hiervan gelukkig geen sprake meer en kunnen alle vergaderingen gewoon doorgang vinden. Het is ook prettig dat de medewerkers van Libre diensten goed bekend zijn met onze vaste werkwijze, zodat het de vergaderaars aan niets ontbreekt.

Facilitair manager- Gemeente

Bodediensten

Ik zocht naar een oplossing waarbij ik mijn eigen Receptionisten voornamelijk gedurende de dag kon inzetten. Met de inzet van de nachtreceptionisten van Libre Diensten is dat- na een korte inwerkperiode- prima gelukt.

Eigenaar Hotel

Nachtreceptie

Libre Diensten verzorgd voor ons de eerste opvang van onze klanten & medewerkers aan de toegangspoort. Dankzij de nauwkeurige registratie hiervan, heb ik steeds overzicht op de aanwezige bezoekers en transporteurs, zodat de ontvangst en het laden & lossen vlotjes verloopt. Daarnaast maken zij deel uit van ons BHV-team, zodat ook in de avonduren de veiligheid van onze medewerkers is gewaarborgd.

Operationeel manager- Pluimvee-sector

Toegangsbeheer

Libre Diensten verzorgd voor ons diverse werkzaamheden in de avonduren, zodat wij hiervoor geen eigen medewerkers hoeven in te zetten. De medewerkers van Libre controleren o.a. tanks en technische installaties op eventuele lekkages of storingen en sturen bij bijzonderheden vervolgens onze Technische dienst aan. Maar ook de toegangsverlening tot het terrein aan externe transporteurs behoort tot hun takenpakket.

Hoofd technische dienst- Chemie-sector

Toegangsbeheer & technische controleronden
Chat openen
Stel hier uw vraag.